חשיבות ספירת הקלוריות בזמן דיאטה

ספירת קלוריות ושקילת מזון - האם זה הכרחי?

 

בכל תהליך דיאטה מהירה ובחיים בפרט, מאד מומלץ לשקול מזון ולספור קלוריות, על מנת שלא נחרוג מהמנה היומית המותרת של חלבונים וירקות ולהגיע לגירעון קלורי, הגורם לירידה במשקל. רובנו, מתחילים להבדיל בין פחמימות לשומנים אך עדיין עושים המון טעויות במהלך הדיאטה.

 

טעויות נפוצות

 

פריכיות אורז:

עצם השם של המוצר עושה לנו אסוציאציה של דיאטה, ובעקבות זאת, אנו נוהגים לזלול אותם ללא הבחנה. כל פריכית דקה שווה ל-17 קלוריות, הפריכית העבה שווה לכפול מזה, ועדיין לא חישבנו את מה שמרחנו על הפריכית, דבש, ריבה או גבינות, כך שבקלות ניתן להגיע ל60-70 קלוריות לפריכית. מומלץ מאד להיות עם אצבע על הדופק ולהשתדל לא לאכול יותר מ4-5 פריכיות ביום, במיוחד בתהליך דיאטה מהירה.

 

מיצים טבעיים:

מיצים טבעיים מכילים לעיתים עד 100 קלוריות, תמיד מומלץ לשתות מים ולהוסיף להם: לימון,נענע, מרווה.

או פשוט תשתו משקאות דיאטטיים.

 

מרקים:

מרקים שונים מכילים כמות קלוריות שונות, צלחת מרק מוקרם או מרקי קטניות כמו שעועית או עדשים עלולה להגיע עד 200 קלוריות, כך שמומלץ לאכול מרק זח בתהליך דיאטה מהירה.

 

סושי:

משום מה, סושי נתפס כמזון דיאטטי, אך הסושי, מכיל בעיקר פחמימות בגלל האורז המצוי. רול של חמישה חתיכות סושי מכיל עד 200 קלוריות. קונוסים בודדים מכילים עד 150-160 קלוריות.

 

Please reload

Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic

תוספי תזונה ובריאות

המידע באתר אינו רפואי או התוויתי, לפני כל תהליך הרזיה יש להיוועץ ברופא